თვითრეგულაციის საკითხისათვის სასკოლო და საუნივერსიტეტო პრაქტიკაში ასინქრონული სწავლების დროს

ავტორები

  • მაია ფირჩხაძე იტალიური სკოლა „ცისკარი“ სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

DOI:

https://doi.org/10.52340/sou.2022.20.30

საკვანძო სიტყვები:

თვითრეგულაცია, სასკოლო და საუნივერსიტეტო პრაქტიკა, ასინქრონული სწავლება, კვლევა, თანამედროვე საგანმანათლებლო პროცესი

ანოტაცია

ნაშრომში შესწავლილია თვითრეგულაციის სა­კი­თ­ხი სა­ს­კო­ლო და საუნივერსიტეტო პრაქტიკაში ასინქრონული სწა­ვ­ლე­ბის დროს. და­კ­ვი­რვება ჩატარდა, როგორც უნივერსიტეტში, ასევე  სკოლაში. კვლე­­­­ვაში  მო­ნაწილეობდნენ სხვადასხვა რეგიონის მოსწავლეები და სტუ­­­დე­ნ­ტე­ბი,  სულ 101 რესპონდენტი.

კვლევის შედეგების მეთოდური დამუშავების გზით  გამოიკვეთა  მო­ს­წავლეებსა და სტუდენტებში საქმიანობის სუბიექტური რეგულირების პი­რო­ვნულ-ტიპოლოგიური მახასიათებლები (მათ შორის დისტანციური სა­ქ­მია­ნობის ფორმატის მიმართ   დამოკიდებულება) და თვითრეგულაციისა და ინე­­რნეტიულობის ხარისხი.  ნაშრომში, კვლევის შედეგების საფუძველზე გამოთქმული რეკ­ო­მე­ნ­და­ცი­ები სასარგებლოა, როგორც უნივერსი­ტე­ტე­ბი­ს­თ­ვის, ასევე სკო­ლე­ბი­ს­თვის.

წყაროები

Прыгин (2006). Прыгин. Личностно-типологические особенности субъект-ной регуляции деятельности. тема диссертации и автореферата по ВАК РФ 19.00.01, доктор психологических наук. https://www.d¬is-sercat.com/content/lichnostno-tipologicheskie-osobennosti-subektnoi-regulyatsii-deyatelnosti

Prigin, G. (2006). Prigin Gennadiy. Samuilovich. Is personal-typological features of subject regulation of activity. Moscow;

Bandura, A. (1991). Albert Bandura. Social Cognitive Theory of Self-Regul-ation (PDF). Organizational Behavior and Human Decision Processes. 50. (248-287) (1991) ხელმისაწვდომია ლინკზე: http://-www.uky.edu/~eushe¬2/¬Bandura/Bandura1991OBHDP.pdf (ბოლო ნახვა 2022.25.12.)

მელიქიშვილი (2012). მანანა მელიქიშვილი. სწავლის სოციალურ - კოგნიტური თეორია. რედაქტორი: ნათია ნაცვლიშვილი. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი;

დოლიძე (2017). თამთა დოლიძე. თვითრეგულაციის სათავეებთან. ინტერნეტგაზეთი „მასწავლებელი“. 17.08. 2017. ლინკი მოცემულ დროზე: ხელმისაწვდომია ლინკზე: http://mastsavlebeli.ge/?p=15232 (ბოლო ნახვა 2022.25.12.)

ფირჩხაძე (2020). მაია ფირჩხაძე. სწავლის სინქრონული და ასინქრონული სა¬შუ¬ალებები. ინტერნეტგაზეთი „მასწავლებელი“. ლინკი მოცემულ დრო¬ზე: 7.05.2020. ხელმისაწვდომია ლინკზე: http://mastsavleb¬eli.ge/?p=25733 (ბოლო ნახვა 2022.25.12.)

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2024-09-18

გამოცემა

სექცია

განათლების მეცნიერებანი