როგორ გამოვიყენოთ Covid-19 პანდემია მათემატიკის სწავლებისას

ავტორები

  • თეიმურაზ ორმოცაძე სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

DOI:

https://doi.org/10.52340/sou.2023.19.54

საკვანძო სიტყვები:

დიდაქტიკა, სწავლა-სწავლება, სწავლების მეთოდები, ვიზუალური დაპროგრამება, სწავლების ტექნოლოგია და სტრატეგია, მათემატიკური წიგნიერება

ანოტაცია

დისტანციურმა და ჰიბრიდულმა სწავლებამ უამრავი ნაკ­ლო­­ვან­ე­ბე­ბი გამოავლინა სწავლა-სწავლების ტრადიციულ მიდ­გო­მე­ბ­ში. განსაკუ­თრ­ე­ბით მძიმე მდგომარეობაში აღმოჩნდა საჯარო სკოლის პე­და­გოგიური პე­რ­სო­ნა­ლი, რო­მელებიც ახალი გამოწვევების წინაშე აღმო­ჩ­ნ­დნენ. წარმოდგენილი ნა­შრომი ეხება პედაგოგიკის მეცნიერების ისეთ საკვანძო საკითხებს და პრობ­ლე­მებს როგორიცაა: სწავლების მეთოდები, სწა­ვლების ტექნოლოგია და სტრატეგია. კერძოდ, ნაშრომში წარ­მო­დ­გე­ნი­ლია როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ  მოძრავი გა­მოსხუ­ლე­ბების შექმნა მა­თე­მატიკური ამოცანების ამოხსნისათვის, რომელიც მო­სწავლეებში ავი­თა­რებს მათემატიკურ წიგნიერებას, ლოგიკურ და კრიტი­კულ აზროვნებას, პრო­ბლემის გადაჭრის უნარებს და დაკვირებულობას.

წყაროები

თოფურია (2020) თეა თოფურია უკვე ვიცით როგორ უნდა ვასწავლოთ დისტანციურად - განათლების სამინისტრომ წესები დაამტკიცა, რა-დიო თავისუფლება, სექტემბერი 11, 2020 https://ww-w.radiotavisupleba.ge/a/30833598.html

ორმოცაძე (2010) თეიმურაზ ორმოცაძე - The Role of Forms of Studies in Improving Popils Knowledge, Internacional periodical jurnal EDUCATION, 2010 წ. №2. გვ.50-52/ 166-167;

ორმოცაძე (2016) თეიმურაზ ორმოცაძე. არამარტო მასწავლებლის პროფესიული განვითარების სქემის შესახებ. ცხუმ-აფხაზეთის მეცნიერებათა აკადემიის შრომები N 11-12, 2016 წელი, გვ. 169-170;

ორმოცაძე (2014) თეიმურაზ ორმოცაძე. მოსალოდნელი საგანმანათლებლო კრიზისი. სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის აკადემიური პე-რსონალის კონფერენციის მასალები. მაისი. 2014 წელი;

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2023-08-07