როგორ გამოვიყენოთ Covid-19 პანდემია მათემატიკის სწავლებისას
DOI:
https://doi.org/10.52340/sou.2023.19.54საკვანძო სიტყვები:
დიდაქტიკა, სწავლა-სწავლება, სწავლების მეთოდები, ვიზუალური დაპროგრამება, სწავლების ტექნოლოგია და სტრატეგია, მათემატიკური წიგნიერებაანოტაცია
დისტანციურმა და ჰიბრიდულმა სწავლებამ უამრავი ნაკლოვანებები გამოავლინა სწავლა-სწავლების ტრადიციულ მიდგომებში. განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობაში აღმოჩნდა საჯარო სკოლის პედაგოგიური პერსონალი, რომელებიც ახალი გამოწვევების წინაშე აღმოჩნდნენ. წარმოდგენილი ნაშრომი ეხება პედაგოგიკის მეცნიერების ისეთ საკვანძო საკითხებს და პრობლემებს როგორიცაა: სწავლების მეთოდები, სწავლების ტექნოლოგია და სტრატეგია. კერძოდ, ნაშრომში წარმოდგენილია როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ მოძრავი გამოსხულებების შექმნა მათემატიკური ამოცანების ამოხსნისათვის, რომელიც მოსწავლეებში ავითარებს მათემატიკურ წიგნიერებას, ლოგიკურ და კრიტიკულ აზროვნებას, პრობლემის გადაჭრის უნარებს და დაკვირებულობას.
წყაროები
თოფურია (2020) თეა თოფურია უკვე ვიცით როგორ უნდა ვასწავლოთ დისტანციურად - განათლების სამინისტრომ წესები დაამტკიცა, რა-დიო თავისუფლება, სექტემბერი 11, 2020 https://ww-w.radiotavisupleba.ge/a/30833598.html
ორმოცაძე (2010) თეიმურაზ ორმოცაძე - The Role of Forms of Studies in Improving Popils Knowledge, Internacional periodical jurnal EDUCATION, 2010 წ. №2. გვ.50-52/ 166-167;
ორმოცაძე (2016) თეიმურაზ ორმოცაძე. არამარტო მასწავლებლის პროფესიული განვითარების სქემის შესახებ. ცხუმ-აფხაზეთის მეცნიერებათა აკადემიის შრომები N 11-12, 2016 წელი, გვ. 169-170;
ორმოცაძე (2014) თეიმურაზ ორმოცაძე. მოსალოდნელი საგანმანათლებლო კრიზისი. სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის აკადემიური პე-რსონალის კონფერენციის მასალები. მაისი. 2014 წელი;